CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, June 28, 2008

Perpisahan

dah lama rasanyer aku x tulis paper dalam blog ni..masa membataskan aku tuk surf internet..sbb siang aku dh sibuk kemas umah,jg buah ati aku n masak..bak kata org sibuk ngalahkan pm..he,he..farish pulak dh pandai niarap tp x leh nk t,lentang blk so aku x bleh tinggalkan dia..mlm lak aku dh penat n masuk tido awal.emm naper aku tulis tajuk p,pisahan..sbb 27hb ari tu aku dpt msg dari k.peah(wife sabar) die dh b'tolak ke qatar..pagi tadi baru jer suami aku b,borak gan sabar kata dier dh sampai..he,he.nampak nyer sorg lagi member baik suami aku dh g ker negara arab slpas z..nanti diikuti kamal.nmpk nyer kami sj still duk di paka.mgkn blum ader rezeki lagi..xper ader rezeki nnti insyaallah kiter akan b,jumpa sama ada di arab or qatar.aku harap k.peah n k.milah sabar menanti k'pulangan suami tuk jmpt diorang nanti..

0 comments: