CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, September 10, 2008

Famliykuuu

dalam entery kali ni aku nak citer pasal family kuuu..he,e

aku ada 7 orang adik beradik ekkk.aku anak yang last..kire yang bongsuuu lah.tapi

bongsu tak bererti manja tau..klayan ar gamba2 nii ek.



k ni lah parents akuu.ayah aku nama nyer Burahan bin Jajoh.Ayah aku ni pendiam tauu n jarang ar dier marah kami adik-beradik...Mak aku,garang tau,tengok muka mak aku pun tahu kan..tapi garang mak aku nii dier tetap sayang kat anak2 dier..luv mak.
Adik -Beradik N Ipar aku..

awal-awal tadi aku dah mention aku der 7 beradik yang sulung abang aku..aku panggill ALONG..badan yer memang kuuu semangat tau..tapi tak der lak gambar dier nanti aku letak ek..siap ko long nnt aku letak gambo ko kat dalam blog aku..glamer lah koo ek.aku kire rapat gile gan along aku niii dari kecik sampai besar...

kedua abang aku gak ...aku panggil ANGAH..dier ni kire yang paling berjaya ar dalam family akuu..kejer kontraktor...tapiii.

tuuu be continued.....

2 comments:

zikhan said...

wah cikoi! dlm diam rupernyer ko pun ada blog juga eh? bagus2.. bleh bertuikar2 citer.. citer la sikit pasal paka, rindu la aku kat bndaraya paka tuu..

Unknown said...

salam.. hi iza
ingat tak? ni ummi wafa.. ala kite duk satu meja dulu masa dinner family day kat a'famosa resort...tup2 last jumpa kat surau rumbia ms nak solat maghrib..huhuhu..kelakar awk calling kite "kakak", padahal kite sebaya. kikiki. sebenarnya UW kompius gak coz ina(wife salleh) pernah ckp kite ni seusia..:) nak add link bleh tak?