CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, September 15, 2008

Ho,ho... Balik Kampung

Aish cehceh.. macam lagu sudirman yang dalam blog z lak plak..aku happy sesangat niii.besok eden nak balik kampung okkk..balik kampung denlah kat selangor..lama dah rasa nyer aku tak balik kg niii.dah dua bulan..mesti korang kata alah baru 2 bulan bukan 2 tahun..tapi bagi aku tu satu jangka masa yang lama tau(alamak macam ner nak g luar negara ni..).tak kesah lah yang penting aku nak balik looor.tahun niii asben aku tak dapat cutiii.maka aku berayalah di kuantan umah mentua..lama gak tuur sampai raya ke5.tak perlah nak bt macam ner kan cari rezeki..tu yang buat aku bersemangat nak balik niii.aku dah indur gan parents n family kuuu..uiiih yang aku tak tahan nak rasa masakan mak akuuu.lama dah tak makan podeh2..kay cni asyik makan cili kering jer...

3 comments:

yannfuad said...

salam pkenalan..nk balik selangor...
asal maner ye????
ader gak orang selangor kt tganu upernyer...hihihi

Mohd Sabar & Rafieah said...

Izah asal ko cerita pasal Koi pun... He he he ... Atau ko suruh je Koi update diri dia . Wahhhhhhhhh aku teringin nak ngeteh ngan dia lah. Ingat dulu masa aku kat Pasir Gudang ngan kat Paka selalu lepas balik kerja malam mesti gi minum dulu. Kirim salam kat dia ok ..... dari aku member lama dia sabarsu...

Mohd Sabar & Rafieah said...

sorry aku ada termissed word kat atas comment aku tu ... sebenar nya aku nak taip asal ko tak cerita pasal Koi .... he he he he he